چت با قرآن
جووونی
درباره وبلاگ


سلام ب جووونای امروزی مثه خودم.اینجا همه چی آزاده.از هر چی بخواین مینویسیم.اگه مطلبی ام دارین ک دوس دارین دوستاتون بخونن بذارین واسم تو نظرات ب اسم خودتون میذارم اینجا.ب کمک هم اینجا رو میترکونیم از مطلب.تا چشه حسوداش درآد.فدای نگاهتون.فرشته کوجولو...

پيوندها
متفاوت ترين وبلاگ عكس
باران پاييزي
سایه سکوت
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جووونی و آدرس fre6te.kojolo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 5719
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فرشته کوچولو

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 19:1 :: نويسنده : فرشته کوچولو

گفتم: خسته ام
.::
از رحمت خدا نا امید نشید

گفتم: هیشكی نمی دونه تو دلم چی می گذره
.::
خدا حائل هست بین انسان و قلبش!

گفتم: غیر از تو كسی رو ندارم
.::
ما از رگ گردن به انسان نزدیك تریم

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش كردی!
.::
منو یاد كنید تا یاد شما باشم

گفتم: تا كی باید صبر كرد؟
.::
تو چه می دونی! شاید موعدش نزدیك باشه

گفتم: تو بزرگی و نزدیكت برای منِ كوچیك خیلی دوره! تا اون موقع چیكار كنم؟

.::
كارایی كه بهت گفتم انجام بده و صبر كن تا خدا خودش حكم كنه

گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بنده ات هستم و ظرف صبرم كوچیك... یه اشاره كنی تمومه!
.::
شاید چیزی كه تو دوست داری، به صلاحت نباشه

گفتم: انا عبدك الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟

.::
خدا نسبت به همه ی مردم - نسبت به همه - مهربونه

گفتم: دلم گرفته
.:: (
مردم به چی دلخوش كردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن

گفتم: اصلا بی خیال! توكلت علی الله
.::
خدا اونایی رو كه توكل می كنن دوست داره

گفتم: خیلی چاكریم!
ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع كن! یادت باشه كه:
.::
بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می كنن. اگه خیری بهشون برسه، امن و آرامش پیدا می كنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن، رو گردون میشن. خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می كنن

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: